sparvis.blogg.se

2013-09-26
10:27:30

God morgon Karlskrona!
En underbar morgon i "Sveriges soligaste stad" med en banan-hallon-smoothie!
 
En sak jag vill berätta för er:
att jag ihop med Jesper var på F&S och berättade om våra grymma träningsprodukter
samt verksamheten i sig. Kändes riktigt bra och man märkte att det fanns intresse.
Blir att följa upp mötet när jag fått hem paketet för att lämna produktkatalog
och lite eftersnack. Så spännande! :D
 
Hallon-Banan-Smoothie
  • vaniljyoghurt
  • banan
  • frysta hallon
  • svepp apelsinjuice
  • och en klunk Aloe Vera Nectar
Igårkväll var det Karlskronas första riktiga Forever utbildning!
Som sagt så hängde Fia med mig dit (trots att hon haft jätte ont pga uttagen visdomstand, stackarn)
Det var en helt super bra kväll! Fia var också mycket imponerad av våra underbara produkter och jobbsättet.
Så idag ska jag ringa henne och fråga lite och sedan lägga den efterlängtade beställning,
vill säga då ska jag få hem mitt detoxpaket med!!! :D
 
 
Men tillbaka till utbildningen: Jesper och Joel höll i den och de var både helt grymma!
Kan vä säga såhär att Jesper vet ju redan att han är super duktig
därför vill jag ge extra beröm till Joel (min downline faktiskt) då det var hans första deltagande i utbildning
och det gick riktigt lysande kan jag säga! Så glad att vi visade möjligheterna för honom
och man märker verkligen hur mycket han tycker om att jobba med FLP! Så stolt! :)
Trots att det var första utbildningen i Karlskrona trakten blev det 14 lyssnare och det är väl en bra siffra för en början?! :D
 
Så sjukt taggad nu så jag kan inte ens beskriva det i ord.
Nu blir det alltså mottot såhär: Sluta säg "jag vill" utan bara KÖR! ;)
Även om det kan vara mycket med skolan i vågor SKA jag ha minst en aktivitet i veckan.
Vill säga ett möte, en temakväll eller liknande.
 
Eftersom jag förr alltid satt för höga mål som jag inte visste om jag kunde klara
så prova jag nu en annan teknik för en gång i veckan är verkligen inget svårt
då vet man att man verkligen klarar av det även om man har mycket annat att göra
och därför är det lättare att verkligen ta tag i saken istället för bara snacka.
 
Okej, tyst nu!!
För nu ska jag jobba på min del av företagsbeskrivningen som skall lämnas in nästa vecka.
:)
Taggar: aloe vera nectar, assistent supervisor, banan, clean 9, detox, forever, forever detox, forever living, forever livning products, hallo, hallon-banan, målsättning, smoothie, sätt i gång!, ta tag i ditt liv!;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: