sparvis.blogg.se

2013-09-22
19:53:00

Fick en ny motivation idag! :D
För nästan precis två månader sedan tog jag kort på mig i träningsunderkläder
för att kunna jämföra det med senare kort så man lättare kan se förändringar.
Klart man känner ju av att byxorna inte alls går att ha på sig utan bälte längre
men en bild kan visar framsteg så mycket bättre! :D
 
Själv tycker jag iaf att det har skett en hel del på dessa två månader.
Och när man ser bilderna få man verkligen ännu mer energi och motivation att fortsätta med träningen! :)
 
 
Så skönt att se förändringarna på bilden.
Då vågen (alltså vikten i sig) inte har visat super mycket skillnad.
Jag menar på bilden tycker jag iaf att det syns en hel del dock visar vågen i sig inte mycket skillnad!
Föresten så hade jag under de två månader även 3 veckors paus då jag hälsat på familjen i Tyskland! :)
 
Täkte försöker bli duktigare på bloggen nu igen.
Har ju hänt en del. Skolan (högskolan) har börjat,
och det har ju verkligen varit en del omställningar.
Det är en hel annan tempo än på gymnasiet.
Knappast haft tid med något annat. 
Men ahja man vänjer sig väl efter ett tag :)
Taggar: 2 månader, framsteg, förändring, gym, motivation, må bra effekt, sculpting, underbar, viktnedgång;

Kommentar:
#1: Mari

Syns verkligen att. Dträningen gett resultat. Grattis

Svar: Tack :D Jag är så glad hihi :)
Jennyy Fjärilsdotter

2013-09-22 @ 19:59:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: