sparvis.blogg.se

2013-09-24
21:49:00

Åååååh motstå... :S
OMG vilken snygg jacka jag dör!!! :o
Men när man precis gjort ett spontant köp på en jacka för någon vecka sedan i Tyskland....
får man faktiskt motstå lite. Som student har man ju inte hur mycket pengar som helst (tyvärr)
så man får preoritera lite.... :(
 
För alla som gillar att nätshoppa har jag ett tipps här: 
Zalando-Lounge
Om ni inte redan upptäckt sajten ;)
Detta är kan man säga Zalandos Outlet sida eller liknande.
Det kommer nämligen upp olika märken för olika perioder som presenterar sina erbjudanden.
Upp till 70% vilket är helt sjukt najs ju!
 
(Dock har man ju lovat sig själv att först köpa nya kläder när jag fått min målfigur.
Annars får man ju slänga de nya kläderna snart igen då de snabbt blir för stora som resten av gaderoben.
Eller ja det är ju iaf vad jag hoppas på så att säga ;)
Det är bara att fortsätta som nu och eftersom jag gillar min nya livsstil så borde detta ju inte vara npgra problem!)
Taggar: awesome, blå, frestelse, höstjacka, jacka, ljusblå, mörkblå, näthandla, nätshoppa, rea, shoppa, sugen, zalando, zalando-lounge;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: