sparvis.blogg.se

2013-10-10
21:42:00

Present i efterskott för min Johan
Idag kom äntligen det efterlängtade paketet från Tyskland.
Det var riktat till Johan och innehåll födelsedagspresenter från mig och från min familj i Tyskland.
Han fick ett nytt halsband för mig för sina anhängare som han fick i studentpresent av mig.
Så himla fint, Pierre Lang har ju verkligen så snygga grejer!
Himla synd att de inte kommit till Sverige ännu,
men får se, det kanske blir till och med min mamma som börjar sprida dessa underbart fina designer smycken i Sverige ;D (vill du veta mer, fråga gärna!)
 
Sedan fanns det en jubileums comic från kalle anka på tyska
Så min älskling kan bli ännu duktigare ;)
 
En super fin diskhandduk med Berlin-design.
Nu är den fina "hemstaden" alltid nära även här borta i Karlskrona!
 
Och det bästa av allt:
En CD + DVD från Livekonserten i Berlin av Peter Fox
som är en riktig känd rappare från Berlin 
och Johans nya favorit artist ;)
Vi satt oss direkt och kollade på DVDn
Vilken Konsert! Så mycket människor
och han är så otroligt duktig live!
Hörs att de inte gjort mycket med hans röst på inspelningen av CDn.
 
Även pippisarna verkade gillar musiken och satt på TVn och myste och gnisslade med näbbarna. :)
 
I en av hans låtar säger han:
"Verwandte aus Schweden schicken Kehrpakete"
Undrar om han verkligen har släkt i Sverige.... :)
Taggar: berlin, berlin hälsar, designersmycke, födelsedagspresent från tyskland, kalle anka, livekonsert, paket, peter fox, pierre lang, present, på tyska, stadtaffe;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: