sparvis.blogg.se

2013-10-03
00:50:00

Fullt upp med belöningar!
De sista dagar har jag verkligen haft fullt upp.
Trots att jag trodde det skulle vara en lugnare period nu så höll den inte länge alls.
Mycket grupparbete. Det ena ska in imon, som vi precis skrivit klart.
Och det andra är som förberedande för ett företagsspel till på tisdag.
Det spelet verkar bli super roligt, så jag och resten av gruppen är verkligen taggade! :D
 
Skönaste känslan när tyngden släpper då man skrivit klart en komplicerad uppgift!!! <3
Och hur visar man det?
Jo, i ett blogginlägg som detta ;)
 
Men de som har fullt upp förtjäna också belöningar!
Det fick jag tre stycken idag! kan man säga :)
 
Första och bästa var dethär paketet!!! :D
 
Och nu två detaljbilder på minidunkarna, som bara är så himla himla söta!!!!
Har tänkt mig att varje kund som för första gången köper en tre-pack dunkar får med en sån.
Perfekt att ta med sig om man ska iväg någon dag. Tar ju en del mindre plats än den stora.
Åååååh så söta :'D
 
 
Dessutom så kom mitt nya simkort med posten idag.
Här har man nämligen bytt till Comviqs fastpris på 195:- kr i månaden.
Så himla skönt. Nu kan man ringa kunder, vänner och familj utan att tänka på minuterna eller vem som ringde upp vem xD
Eller ja kanske inte alla.... för mamma och resten där borta i Tyskland får man fortfarande prata Skype med
men det är ju också gratis.
Och i och med att man är student och har mecenat-kort får man istället för 1GB surf
hela 3GB!!! Vilket innebär att jag kan smsa över WhatsApp med mammi var som helst från och med nu!!! :)
 
Den tredje var att älsklingen märkte att jag hade mycket att hinna med idag (tog inte en enda paus förutom när man åt unde rhela dagen kan man säga)
Och därför lagade han maten och lät mig fixa uppgifterna i lugn och ro.
Så snäll och gullig fästman man har <3
 
Men nu är det sängen som ropar!!!!
GODNATT :D
Taggar: aloe vera, aloe vera gel, aloe vera nectar, bathgelé, beställning, bits'n'peaches, bästa omega 3, comviq fastpris, dina möjligheter, forever, forever living, forever livning products, gentelman pride, leverans, mecenat, minidunk, msm, omega 3, personlig utveckling, produktkatalog, toothgel, ultra vanilla, världens bästa jobb, äntligen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: