sparvis.blogg.se

2013-10-18
17:10:00

Detox - Utvärdering
Det har alltså gått 9 dagar.
Clean 9 heter Detox-programmet jag körde.
 
Vad var det jobbigaste?
Den jobbigaste punkten var nog frukosten dag 3.
Fick inte ner shaken. Mådde allmänt lite yr osv.
 
Därefter blev det helt plötsligt en vändning!
Efter dag 3 fick jag bara en sån energirush!
Tog mig till gymmet för första gången dag 4 och det kändes såååå skönt!
 
Sammanlagt kan jag väl erkänna att jag inte helt kunde hålla mig.
Ibland tog nån lite bit mat. Vilket jag ångrar väldigt mycket.
Det var allra första detoxen jag körde någonsin och därför kanske väldigt ovant osv.
Nästa gång ska jag hålla planen EXAKT, och ja, det kommer säkert bli fler gånger! :)
Man märker att kroppen mår så otroligt bra av det!
Dessutom skall jag köra mer träning nästa gång.
Man skulle tränat/motionerat varje dag efter frukosten helst. 20 min.
Det har jag väl inte riktigt gjort. Har väl cyklat till och från skolan. Gått en bit och sånt.
Men riktig träning för att jag själv kan kalla det för det
har jag nog enbart gjort 3 gånger under den tiden.
Vid nästa detox kommer även detta ändras och hållas mera efter planen!
 
Vågen säger att jag gått ner 3,4kg.
Däremot syns det knappast i måtten som jag antecknat innan detoxen.
Nu blir det intressant att se hur den detoxen har påverkat kroppen
och om det nu med fortsatt träning och sundare kost blir enklare att gå ner ännu mer.
Jag hoppas ju iaf det ;)
Känns iaf jätte bra på träingen nu efter.
Däremot vet jag inte om min hunger har påverkats på något sätt efter detoxen.
Men målet i fortsättning är väl att byta ut en del kolydratrika bilagor till sallad istället
för att på det sättet sättet minska kalloriintaget.
 
Taggar: clean 9, detox, detoxplan, forever, forever detox, forever living, forever livning products, före efter detox, kickstart, nio dagar detox, viktminskning;

Kommentarer:
#1: lisa

Hejsan,
Vad duktigt att gå ner så pass mycket på så kort tid. Ska också försöka gå ner i vikt snart
och kanske skulle testa på forever kittet. Jag är 167cm och väger 83kg just nu, hur lång är du och hur mycket väger du?

du är verkligen en inspiration , keep up the good work.

kram
lisa

Svar: Hej! Hoppas du fick mitt mailsvar som jag skickade nästan direkt när du skrev svaret. hur har det gått för dig? :) hittat din motivation och har du fått hjälp med information angående forever produkterna? :) Kram Jennyy
Jennyy Fjärilsdotter

2013-12-06 @ 00:24:18
#2: Christina

Hej!
Finns det olika sorters detox med Foreverliving? Är själv ÅF men inte så aktiv. Jag är dock själv nyfiken på FL detoxen. Har sett på andra sidor andra produkter som ingår än de du använt. Finns fler olika varianter? Känns lite förvirrande?!? Såg också någonstans att man kan få tillgång till en vipsida. Har du blandat aleogel och vattnet som ska drickas?

Tacksam för svar :-)

Svar: Hej! Den detox som jag körde kallas för clean 9 och har körts världen runt i många år. Mats petersson som är en av Sverige främsta forskare/föreläsare inom kost, träning och allt som händer i kroppen på cellnivå är en riktig fan utav denna och säger själv " ni fattar inte hur bra den är!"Du har rätt att det har kommit en ny till Sverige. Natural detox är anpassad för scaninavian så att alla länder skall kunna använda sig utav den. I norge har de inte tillgång till garcinia och ultra till exempel och därför fungerar inte clean 9 att rekommendera för dem. I mitt team kommer vi att köra vidare med clean 9 och kalla denna för 9-dagars-kickstart. Som sagt ändringar gjordes enbart för att alla skandinaviska länder skall kunna rekommendera denna. Eftersom vi har alla produkter tillgängliga till clean 9 i sverige kan vi köra vidare på den. Har inte hört om någon som testa den nya neutral ännu. Boxen är inte tillgänglig att köpa ännu på hemsidan. Som jag sett i broshyren är den på 14 dagar istället tror jag. Helt annan upplägg. Men inte så isatt. Kolla på denna sidan för att läsa mer: http://www.foreverliving.se/detox
Clean 9 kan du googla och läsa om på engelska hemsidorna :)

Hoppas jag kunde hjälpa dig lite. Hör av dig om du har fler frågor :D
Jennyy Fjärilsdotter

2014-02-15 @ 20:19:00
#3: Christina

Hittade namnet på den andra detoxen från FL. Som jag syftade på Forever Natural detox.

Några erfarenheter från detta?

Svar: *besvarades i första kommentar.
http://www.foreverliving.se/detox
Här finns mer info som sagt.
Själv har jag bara läst broschyren men inte hört någon som testat. Jag fortsätter med att rekommendera Clean 9 istället :)
Jennyy Fjärilsdotter

2014-02-15 @ 20:35:24
#4: Theresia

Vad kostar detoxen? Svara gärna på e-posten:)

Svar: Hej! Jag kan tyvärr inte se ditt e-post :( Den kostar 1700:- kr och jag har nog inte hört om en enda som inte varit nöjd sålänge man håller sig till planen. Just därför erbjuder ju forever nöjdkundgaranti på ALLA produkter. :) Är man inte nöjd får man alltihopa tillbaka :)
Skriv gärna till min mail för fler frågor ifall du inte vill ställa de här: [email protected]
Så kul att det blir allt fler som är intresserade i att rensa kroppen från gifter :) Ha en riktig bra helg om vi inte hörs innan dess ;) Jennyy
Jennyy Fjärilsdotter

2014-02-20 @ 14:30:48
#5: Christina

Tack för ditt svar!

2014-02-28 @ 13:50:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: