sparvis.blogg.se

2013-10-06
22:32:18

Detox! - Nu kör vi
Första dag imorgon, 7. Oktober 2013
 
Äntligen ska det sättas igång med den efterlängtade detoxen.
Clean 9: en utrensning på nio dagar av Forever Living.
Sitter fint en underbar detox såhär efter en hel helg med massa firande, fika och mycket och mycket gott mat haha :)
Första gången för mig att jag kör detox,
skall dagligen uppdatera om hur det går och hur det känns.
Så spännande att se resultaten sen! :D
 
 
Det är dessa produkter som används under detoxen.
  • Man dricker sammanlagt 3Liter Aloe Vera Gel under 9 dagar.
  • En god Soya-Proteinshake med massor av nyttiga , jag valde vanilla, finns även choklad :)
  • Bee Pollen som är precis vad det låter en produkt baserad på bi pollen, massor med bra näring!
  • Garcinia Plus som innehåller ett enzym som omvandlar kolhydrater till fett och på det sättet förbränner kroppen redan befintligt fett ;)
Planen på Clean 9 ser ut såhär:
Och är placerat på kylskåpet så man inte kommer på dumma idéer ;)
 
Även är det rekommenderad med Träning i minst 20min dag 3-9
 
Undrar hur det kommer bli för mig...
Bruka bli rätt retfull och småarg är jag är hungrig...
hoppas det inte blir så farligt att Johan inte orkar med mig längre xD
 
Bra tips att både mäta och väga sig innan detoxen.
Så ni inte ska tro att jag fuskar lägga jag ut före mått redan nu ;)
 
Mina mått före:
Mage 100cm
Lår Vänster 62cm
Lår Höger 62cm
Arm Vänster 30cm
Arm Höger 31,5cm
Bröst 92cm
 
TAGGAAA!
Hoppas jag är fortfarande lika taggad när efter första dagen, alltså imorgon
Men det tror jag,
alltid lättare när man har ett mål, och det kan man verkligen säga att jag har ;)
Taggar: aloe vera gel, bee pollen, clean 9, detox, detoxplan, dietplan, drick för fan!!!, forever, forever detox, forever living, forever livning products, före efter, före efter clean 9, före efter detox, garcinia plus, mot målet, mål, målsättning, mått, nu kör vi, soya, soyaprotein, ultra shake, ultra vanilla, utrensning, vatten!!!!;

Kommentar:
#1: Ellinor

Hej! Vart köpte du dessa produkter? :)
Mvh Ellinor

Svar: Man köper dem av oberoende återförsäljare av forevers produkter. Om du berättar var du bor kanske jag kan hjälpa dig med att hitta någon i din närhet som kan berätta lite :) Kul att du hittade min blogg! :D
Jennyy Fjärilsdotter

2014-08-11 @ 23:07:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: