sparvis.blogg.se

2013-10-18
16:50:00

Detox - Dag 9
Sista dagen!
Det var alltså i tisdags.
SÅ SKÖNT! :D
Jag menar visst, man håller ut.
Personligen var jag ju inte speciellt hungrig eller så.
Det är bara det där suget efter att tugga osv som jag beskrivit många gånger.
 
Sista kvällsmål blev nåt lite speciellt bara för det var sista dagen lixom. x)
 
 
Fulkornris med ruccola och rödlök.
Fläskytterfilé med färskost och basilika fyllning på äppelskivor.
Kallsås i form av gräddfil, diong senap, dragon, rosmarin, pepper och salt.
 
Kan bara säga att det var jätte gott men att jag verkligen inte orkade äta upp haha :)
Taggar: clean 9, detox, detoxplan, fläskytterfilé, forever detox, före efter clean 9, före efter detox, nio dagar detox, ris, risblandning, ruccola;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: