sparvis.blogg.se

2013-10-14
23:54:00

Detox - Dag 8
Idag har det varit 8 dagar
vilket betyder att efter imorgon är det KLATT!!! :D
Ser fram emot min frukost xD
 
Idag har det gått bra.
Trots träningsvärk har jag tagit tag i träningen.
Däremot tränade jag hemma idag vilket medförde att jag inte kunde utföra alla hoppövningar som man borde.
Körde GET LEAN - BEGINNERS - CRUNCH + BURN som är på 45 min.
Shit vilket pass!!!! xD
Känner redan nu att träningsvärken kommer bli ännu mer imorgon x)
mend et är väl bara bra eller? :D
 
Ikväll blev det en sallad med isbergsallad, tomat, gurka, morot, majs, paprika, quinoa och lite nötfärs.
Låter kanske lite konstigt?
Men var gott :) Ingen bild på maten idag tyvärr :(
Taggar: 45min pass, beginners, drunch + burn, get lean, gött pass, nike training club, ntc, sallad, tacosallad, träningspass;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: