sparvis.blogg.se

2013-10-13
22:37:57

Detox - Dag 7
Idag har det varit en lugn dag.
Vi var varit och småhandlat (om man nu kan kalla det för det)
Införskaffat två gratis orchidéer på Blomsterlandet (bild kommer imon)
Och så köpte jag ny kompost för de andra orchidéerna.
Hade nämligen bytt ut till sådana hydropärlor men å upptäckte jag något konstigt vitt småkryp på de pärlorna och det var inte alls så mysigt.
så nu bytte jag tillbaka till vanlig orchidé-kompost.
 
Annars har Dag 7 varit ganska okej.
Fortfarande haft träningvärk men lova! Imorgon dras det av till gymmet igen ;)
Sedan har jag syndat lite ikväll eftersom Johan ville köpa nachos
kunde jag inte motstå och åt också ett par stycken.
Känner mig jätte dålig och tjock för det nu, men ahja...
det var ju ändå helg och en lite synd en söndagskväll hoppas jag förlåtas även om man är på detox xD
Föresten blev det fajitas igen. Gott och enkel men denna gången med den tillhörande kryddblandningen :)
Godnatt!
Taggar: detox, detoxplan, fajitas, forever detox, före efter detox, nio dagar detox, orchide;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: