sparvis.blogg.se

2013-10-13
17:08:00

Detox - Dag 6
Igår var det dag 6 och det betyder det är bara 3 dagar kvar.
Skönt, jag som är en sån frukostmänniska
saknar verkligen min frukost!
Men annars är jag inte mycket hungrig mer än när nästa mål är planerat.
 
Eftersom jag fortfarande har träningsverk efter i förgår
så blev det ingen träning igår.
Men vi var i stan en runda för att kolla i lite olika affärer.
Där blev det ju också lite vardagmotion iaf ;)
 
Idag blev det fisksoppa till kvällsmat.
Lax och torskbitar i en vitsoppa med bladspenat
och en bit bröd till det.
 
Allra första gången jag gjorde fisksoppa och var lite nervös för hur det skulle bli
men det var faktiskt mycket gott!
 
Upptäckte igårkväll att jag sedan detoxen börjat kolla jätte mycket på nya maträtter
och recept haha.
Hur kan det kommer sig?
Jo, antagligen för att man börjar uppskatta mat på ett helt annat sätt kanske?
Mh... :)
Taggar: clean 9, detox, detoxplan, fisksoppa, fisksoppa med spenat, forever, forever detox, forever living, forever livning products, före efter clean 9, före efter detox, nio dagar detox;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: