sparvis.blogg.se

2013-10-12
12:10:00

Detox - Dag 5
Dag 5 har varit en bra dag.
Förutom att det blev en det frestelser eftersom vi fick besök av Johans pappa och Helena.
Men mer till det i ett senare inlägg.
 
Höll mig bra till detoxplane frörutom att det kanske blev lite för gott på kväll.
Var till och med och tränade eftersom jag hade så mycket överskotts energi!
Så skönt! Var inte där ett tag och saknade verkligen att ta ut mig!
Provade en app som jag laddat ner på min galaxy SIII för ett tag sen.
Den heter NTC vilket om jag minns rätt står för Nike Training Club.
Man kan välja olika pass beroende på vilket mål man har med träninging och vilket nivå man är på.
Jag valde Get Lean och Beginner (mest för ajg tänkte har ju inte tränat på en vecka eller så nu)
Valde ett pass som hette Sweat + Shape på 30 min.
Älskar appen!!! Riktig bra övningar och förklaringar.
Det kändes riktigt bra och jag tror jag ska köra på deras pass nu ett tag och se vad det ger mig :)
 
Bakade en tysk ostkaka efter nytt recept och därför var jag bara tvungen att provsmaka en pytte slice.
Plus att vi var ute och åt.
 
Så här kommer en bild på kvälls middagen som var hur gott som helst!
 

Agnello all vallpolicella

Grillad hounungslacerad lammrostbiff med baconlindad sparris, chiantisås och färska grönsaker serveras med klyftpotatis

Jag var faktiskt duktig och sa till att jag inte vill ha klyftpotatis och istället hellre ta mer grönsaker.

Och det ångrade jag verkligen inte för grönsakerna var gedomliga! 

Taggar: 30min, agnello all vallpolicella, beginners, clean 9, detox, detoxplan, fin restaurang, forever detox, före efter clean 9, före efter detox, get lean, lamm, lammrätt, michelle angelo, nike training club, nio dagar detox, ntc, sweat + shape, träningspass;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: