sparvis.blogg.se

2013-10-10
21:33:55

Detox - Dag 4
Idag har det varit en riktig bra dag.
Efter de första tre dagarna ville jag nästa inte tro på vad alla brukar säga
"efter 3:e dagen får man en sån energi så man knappt vet vad man ska göra av den!"
Men det kände jag verkligen idag!
Inte trött ett dugg, hela tiden fokuserad i skolan, hemma massa städande
Lagade kvällsmat och sedan bakade jag en kaka (bild på den kommer efter morgondagen)
Och nu sitter jag här och skriver min blogg med ett riktigt stort leende :)
Efter att gårdagen var den värsta morgonen gick det såååå mycket bättre idag.
Blandade shaken med vatten istället för mjölk.
Var beredd på att det skulle smaka hemskt
MEN det gjorde det inte!
Vanilj smaken blir mycket godare och det blir inte alls lika tjockt och gräddigt som med mjölk.
Från och med idag alltså Ultra bara med vatten för mig! ;)
Hållit mig till agendan hela dagen igen!
Behövde inget extra på morgonen.
Men det är nog just för att man har börjat äta kvällsmat igen :)
Så himla gott!
 
Idag fick det ser ut såhär:
Massa god sallad
isbergsallad, tomat, gurka, röd paprika
quinoa (smakat för första gången, så himla god!)
ungsbakad lax med topping av gräddfil blandad med dill och citronpepper.
 
Tror nog att jag ska köra så igen även efter detox.
Byta ut en del av den vanilga bilagan som potatis, pasta, ris
till sallad med bara lite utan det.
Känns som man sparar så mycket kolhydrater och får i sig tillräckligt med grönt då.
Och när man är en salladsälskare som jag, är det ju bara bra att kunna göra så :D
 
Idag har det alltså varit en underbar dag!
Medan jag igår tänkte "ush hur ska jag hålla ut en vecka till"
Tänker jag nu "VILKEN GREJ, VILKEN ENERGI, KÖÖÖÖR!!!" :D
Taggar: clean 9, detox, detoxplan, diet, dietplan, fisk, forever, forever detox, forever living, forever livning products, före efter detox, god mat, gräddfil topping, grönsaker, lax, nio dagar detox, omega 3, omega tre, quinoa, sallad, topping, ungbakad;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: