sparvis.blogg.se

2013-10-10
09:38:00

Detox - Dag 3
Från och med Dag 3 och till sista dagen blir måltiderna ändrade till följande.
 
Frukost:

2 st Garcinia (20 min före Aloe Gel)
120 ml Aloe Gel
240 ml vatten – MINST
1 Forever Ultra Shake

Snack:

2 st Bee Pollen
240 ml vatten - MINST

Lunch:

2 st Garcinia (20 min före shake)
240 ml vatten - MINST
1 Forever Ultra Shake
2 st Bee Pollen

 Middag:

120 ml Aloe Gel
2 st Garcinia (20 min före måltid)
240 ml vatten – MINST
Måltid – ekologiskt om möjligt
2 st Bee Pollen

Kvällen:

240 ml vatten - MINST

 

Det var det jag väntat på!

Att kunna tugga i mig lite mat igen.

Och det fick man ju från Dag 3 och framåt.

SÅ SKÖNT! :P

Ni kan inte fatta hur gott det var, man uppskattar mat på ett helt annat sätt haha.

Dag tre bestod måltiden av en Fahitas.

 
Ojdå blev lite suddigt. Men ni ser ju ändå :P
Fullkorn tortillia
Massa med grönsaker
(isbergsallad, tomat, rödpaprika, majs, gurka)
Lite gräddfil och tacco sås
Kyckling med taccokrydda.
 
Det var helt gedomlig gott! :D
 
Men nu till den delen som var lite krävande.
Tyckte att Morgonen Dag 3 var den värsta!
När jag vaknade och gick upp blev jag typ svart framför ögonen.
Kunde knappast få ned Shaken. Aloe Veran gick dock bra.
Då jag kände mig yr och inte ville svimma bestämde jag mig att äta en torr skiva bröd.
Med hjälp av den fick jag sedan även ned Shaken.
Vid Lunch tiden var jag inte ens hungrig och ännu jobigare nu att få ner Shaken.
Provade att blanda med lite bär för att variera smaken lite men lika jobbig.
Tog väl ett antal klunkar men sedan orkade jag inte och sket i det. Var ju ändå inte hungrig.
Sedan åt jag middag lite tidigare istället eftersom jag skulle vara barnvakt på Friskis från 17 till 19:30.
Och det var så otroligt gott med mat ni kan inte fatta :D
Bara lite hungrig nu på morgonen Dag 4 men det var ju ändå "frukosten" som väntade.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: