sparvis.blogg.se

2013-10-09
08:36:25

Detox - Dag 2
Dag två består utav samma "måltider" som Dag 1.
Jag kan inte säga att jag haft mycket hungekänsla förutom när det närmar sig nästa "måltid"
och på kvällen samt nu på morgonen Dag 3.
Men annars har det gått bra. Har hållit mig till planen och gjort som man ska.
Skönt!
Haft lätt huvudvärk när jag gick och la mig igår och nu nästa morgon, får se när det går över.
 
Jag kan säga att det svåraste med de två första dagarna var att man inte äter något alls.
Och det inte på grund av hunger eller så men för att jag saknar just den där känslan att tugga på något man äter
hittills har man ju enbart druckit sina måltider.
Men jag har väl hela tiden hållit fast vid att kom igen snart Dag 3 då får du se fram emot en 600kcal måltid och tugga på något igen ;)
Och dessutom brukar jag har inställningen att om jag väl har börjat på något skall det också slutföras :P
Inte jätte jobbig men just den biten att man saknar att tugga i sig maten.. ^^
Ahja ikväll blir det iaf någon lätt måltid :D
Taggar: dag 2, detox, detoxplan, dricker mat, forever, forever detox, forever living, forever livning products, före efter detox, hungerkänsla, nio dagar detox, tugga i sig mat;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: