sparvis.blogg.se

2013-10-07
14:47:17

Detox - Dag 1
Här sitter jag och DRICKER min lunch ;)
 
Dag 1 ser ut följande:
 
Frukost: 

2 st Garcinia (20 min före Aloe Gel)
120 ml Aloe Gel
240 ml vatten - MINST

Snack:

2 st Bee Pollen
240 ml vatten - MINST

Lunch:

2 st Garcinia (20 min före Aloe Gel)
120 ml Aloe Gel
240 ml vatten - MINST
1 Forever Ultra Shake
2 st Bee Pollen

Middag:

2 st Garcinia (20 min före Aloe Gel)
120 ml Aloe Gel
240 ml vatten - MINST
2 st Bee Pollen

Kvällen:

120 ml Aloe Gel
240 ml vatten – MINST

Vad jag upplever hittills?

Hungerkänslan känner jag inte av mycket. Man blir lite hungrig precis innan det är dags för nästa "måltid" tycker jag. Alltså inte mer än vanligt. Man känner av att man dricker en hel del. Säkert redan varit på toaletten 5-7 gånger idag. Nu är det Lunch och sitter med mig otroligt goda Vanilj proteinshake.

8 dagar kvar! ;)

 

 

Taggar: aloe vera gel, bee pollen, bort med gifter, clean 9, detox, detoxplan, forever, forever detox, forever living, forever livning products, garcinia plus, god, nio dagar, nio dagar detox, proteinshake, soyaprotein, ultra shake, ultra vanilla, utrensning, vaniljyoghurt;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: