sparvis.blogg.se

2013-03-19
09:10:00

Hjälp!
Idag ska vi ha rytmetikshow i skolan.
Vad är det egentligen? Jo, det innebär att klassen själv tillsammans ska komma på en koreografi till egen valda låtar och även klippa ihop låtarna själv. Att planera ljuset och allt annat man behöver tänka på vid ett uppträde på scen. Sedan uppträder alla 3:or för varandra.
Den stora dagen att föra upp vår show på scenen är alltså idag.
Men varför är det så jobbigt? Jennyy gillar ju dansa...
Jo, jag har börjat träna på gymmet. Igår var tredje passet sen i fredags då jag började. Och jag har så sjuuuuukt träningsvärk att det gör ont om jag bara sitter eller vill lägga mig i sängen eller resa mig upp.... Hmpf får la se hur det går idag då... :P
Japp, röd läppstift och blomma i håret tillhör kläderna osv som vi bestämt ^^
Taggar: Rytmetik, blomma, hjälp, håret, idrott, katedral, katedralskolan, koreografi, läppstift, ont, röda läppar, scen, show, sista året på gymnasium, träining, träningavärk, värk, växjö;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: