sparvis.blogg.se

2013-02-01
20:35:00

Vilken bur ska det bli nu då?
Eftersom den buren vi egentligen tänkt på (tidigare inlägg) helt plötsligt försvann för det kanon priset började jag kolla runt lite efter annat idag.
Den här tyckte jag var inte heller så fel eller vad tycker ni?
Det jag inte gillar är bara att det inte finns sån där landningslucka som på den andra.
Och visst är det collt att kunna öppna taket...
Inte lätt med att göra det rätta valet :S
 
Montana San Diego III (den nya jag kollat på)
 
 
Så klart efter något mer än en vecka den hade försvunnit och man börjat kolla efter annat dukade den upp igen för samma superpris.
Den jag ville ha hela tiden egentligen
Montana San Remo III
HJÄLP MIG NÅGON MED VALET! :o
Taggar: bestämma, bur, diego, fågelbur, landningslucka, montana, remo, san, san diego, san remo, snyggt, svårt, val, valmöjligheter, öppet tak;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: