sparvis.blogg.se

2013-02-03
22:06:00

Mina favorit-sparvpapegoja-video
När jag pratar med kompisar och berättar för dem att jag snart ska få två papegojor
Så tänker ungefär alla direkt på de stora pratande släkten av sparvarna.
Självklart, för ett år sedan har inte jag heller känt till dessa underbara små individer.
 
I alla fall det jag ville komma till att jag nästan alltid brukar visa några youtube-video
när jag förklarar för någon vad en spravpapegoja är och vad den kan ha för förutsättningar att lära sig saker
såsom pratar eller andra tricks.
 
Jag tänkte visa er några av mina favoriter.
 
En av mina absoluta favoriter på youtube när det angår fåglar/papegojor
är det tjejen med användernamnet: jxh0703
 
Och när vi pratar sparvpapegojor så är ju självklart Koolaid en av mina allra största stjärnor på youtube.
Utrolig gullig liten individ och super duktig med!
I denna videon leker han "titta ut" med sin ägare.
 
 
 
 
Ibland skojar jag med mina kompisar och säger att jag vill lära mina småttingar att spela fotboll!
Och då brukar jag visa denna video.
Japp Koolaid igen, bara för att han är så söt och videon är så himla rolig tycker jag. :)
 
 
 
 
Om man vill få lite insperation för vad man kan lära sin lille kompis för tricks
Tycker jag att detta är ett rätt bra exempel.
Denna söta pojken heter Bonsai och är väldigt duktig skulle jag vilja påstå :)
 
 
Vilka är era favoritvideo? :)
Taggar: begåvad, bonsai, duktig, duktig papegoja, duktiga fåglar, favorit, favoritvideo, fotboll, fågel prata, galen, galen i boll, ha roligt, individ, inspiration, jhx0703, koolaid, leker, lära sig, papegoja prata, papegojatrick, parrotlet, prata, sjärna, spela, springer efter boll, titta ut, tricks, tålamod, udnerbar, video, youtube;

Kommentar:
#1: Ingunn

Den siste filmen er super fin , de er så søte disse spurvene .

Svar: söta och dessutom helt underbart duktiga! :) hihi
Jennyy Fjärilsdotter

2013-03-02 @ 11:10:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: