sparvis.blogg.se

2013-02-06
19:14:00

Äntligen nya bilder! :D
Igår på vägen hem från skolan funderade jag på när uppfödaren kommer skicka nästa bilderna på sparvarna.
När jag väl kommit hem och kolla mina mail...
Taaadaaa!!! Ett meddelande från Martina.
Jag helt klart super glad!
 
En av bilderna var denna.
5. Februari 2013
"En gul hane?" skrev uppfödaren.
Hon antar alltså att detta kommer bli en hane,
undrar vad de andra 4 syskonen kommer att ha för kön :)
 
 
Även idag fick jag lite bilder av henne.
På både gula ungarna och vår fina Falco!
 
Här ser ne hela kullen med de gula föräldrarna.
6. Februari 2013
Taggar: bilder, burfågel, februari, fin, från ägg till fågel, fågel, fågelholk, gul, hane, holk, hona, kull, kön, könsfördelning, mail, papegoja, sparv, sparvis, sparvpapegoja, ung, ungar, unge, uppfödare, us yellow;

Kommentar:
#1: Ingunn

Så søte små , blir spennende og se de vokser =)
Gratulerer med bebis fugl =)
Hilsen Ingunn

Svar: Det tycker jag med!!! :)Blir nya bilder hela tiden under uppväxten som jag lagt upp på Falco också :)
Hälsningar, Jennyy
Jennyy Fjärilsdotter

2013-02-06 @ 21:39:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: