sparvis.blogg.se

2013-04-03
14:23:00

Studentmössan har kommit!!! - Bara 2 månader kvar ungefär :D
 
Idag var det äntligen vår tur! Nu har studentmössan hittat sin väg hem till mig. Och för att den är så super fin ska jag tydligen delar några bilder! Skolan gjorde en samlingsbeställning hos abc-gruppen. Ifall ni vill veta var jag beställt grejerna.
 
 
Det var bara en sak som inte varit med. Jag beställde ett linne också. Det skulle de skicka hem till mig så fort de kunde.
 
Och
 
Last but not least: en bild på lilla glada mig :D
 
Taggar: 2013, champagneglas, gymnatiet, katedralskolan, natur, naturklass, naturvetare, naturvetenskaplig, sista året, sista året på gymnasium, snygg, student, student2013, studentglas, studenthanduk, studentlinne, studentmössa, studentpenna, tuta, växjö;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: