sparvis.blogg.se

2013-04-04
23:50:00

De små förgyller alla våra dagar ♥
Idag och igår gjorde jag några videos på våra små "bebisar". Tänkte delar de med mig.
Så skönt att de sover gott om nätterna. För då kan vi också sova hehe. :)
Och såhär gosigt brukar det ser ut när Johan & jag går lägga oss och även när vi stigar upp på morgonar. De är tröttare än vad vi är. Märks lite ändå att de fortfarande är bebisar, hehe.
 
 
Men de låter ju inte så högt ändå. I alla fall mesta av tiden. Ibland kan de väl pipa till rätt reellt. Men oftast bara i ett antal sekunder.
 
I första videon ser ni hur våra gojjor njuter av och gottar sig i solen. Snällt av mig att flytta buren vid fönstret så att de kan sola lite.
 
 
Nästa videon är från samma dag som den övre (igår). Då Lucky fick för sig att bada i vattenskålen, trots att jag ställde en fin badkar på botten dock den behöver man väl inte bryr sig om då man har en sådan fin vattenskål, haha. Men men... varför göra det enkelt om det går komplicerat eller hur? :) Väldigt underhållande de två små gubbar. ♥
 
 
 
I videon nedan kan ni se hur intressant en ny leksak kan vara. Och ännu bättre om det även finns en bjällra! Så roligt att leka med den, sedan pojkarna hade upptäckt den lekte de hela dagen. Antingen så klättrade de runt på hela klätterställningen. Försa stunden var den nya "saken" i buren bara obehaglig och skrämmande. Men när man väl har bitet på den och tafsat och så vidare går det bra att klättra runt lite. Senare så gjorde Falco spagat på klätterställningen då han höll sig fast med ena foten på ett rep och den andra på repet mittemot. Såg väldigt roligt ut kan jag säga!!!
 
 
Taggar: Sova, bada, bjällra, klätterställning, leka, ny leksak, papegoja bada, papegoja sola, papegojleksak, sparvpapegoja;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: